Sunday, December 27, 2020

Remembering Andy M. Stewart

Andy M. Stewart died on December 27, 2015.

Obituary: Andy M Stewart, singer and songwriter" David Pollack

"Andy M Stewart (1952-2015)" Jim Gilchrist

His most moving song:

"Land O' The Leal"

"It describes the grief of a dying mother whose daughter has died and who hopes to join her in the Land o’ the Leal – the land of the loyal, that is to say, Heaven." Bob Leslie

"I'm wearin' awa' Jean,

Like snaw-wreaths in thaw, Jean,

I'm wearin' awa'

To the land o' the leal.

There's nae sorrow there, Jean

There's neither cauld nor care, Jean,

The day's aye fair

In the land o' the leal.

 

To me ye hae bee true Jean,

Your task's ended noo, Jean

For near kythes my view

O' the land o' the leal.

Our bonnie bairn's there, Jean,

She was baith gude and fair, Jean,

And, oh! we grud'd her sair

To the land o' the leal.

 

But dry that tearfu' ee Jean,

Grieve na for her and me, Jean

Frae sin and sorrow free

I' the land o' the leal.

Now fare ye weel, may ain Jean!

This warld's cares are vain, Jean,

We'll meet and aye be fein

I' the land o' the leal"

No comments:

Post a Comment